Belamuh Ely

Belamuh Ely experimental music and instruments

photo gallery

BABITS MIHÁLY A BÉLAMŰHELYBEN !

2009.10.07. 11:37 :: belamuh

"Sohasem hallottam ilyen hangot és ilyen kiejtést. [...] Legjobban megzavart azonban az előadás módja. Az első sornál megéreztem, hogy merőben más ez a »szavalat«, mint amilyeneket eddig hallottam. Valami szenzációs csalódásnak az érzése gyúlt ki bennem. Én öntudatlanul egy tökéletes szavalatot vártam, jobbat, mint az addig hallottak mind, s mégis olyat, olyat, de a legmagasabb fokon. A végletekig tökéletesített régit. Ez pedig, amit hallottam, teljesen újszerű volt, meglepett és megzavart."
(Kardos László)

„Arany János Az egri leányát szavaltam nagy tűzzel és lelkesedéssel. Elragadott a hév, álltam a dobogón nagy büszkén, és amikor a tivornyát leíró első részt elszavaltam, a padsorokból felém kuncogó nevetés ütötte meg a fülemet. De én csak szavaltam tovább, amíg a kacagás hangos nevetéssé nem zajosodott. Le voltam sújtva."
(Babits Mihály)


OKTÓBER 10.ÉN 20 ÓRAI KEZDETTEL A TŰZRAKTÉRBEN 

Babits Mihály mondja saját verseit (felvételről) 

Rimóczi István kívülről mondja Babits verseit

Molnár Bence portrékat vetít a belamuhely (Nyári Gergely, Varga Merse és Kopcsik Márton) pedig cúzza az alávalót...


 

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://belamuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr911433689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása